A - But if I don't, who will?

Ojojoj... Det var länge sedan man skrev här! :o   Men det kan inte hjälpas... Min fritid går åt atill att träna, göra skolarbeten och att sitta på deviantart... (^_^')

... Den här veckan ska jag skriva en rapport om Tchad? ... Och göra en saga på engelska (Men ... Jag har iallafall hela handlingen och alla karaktärer i huvudet redan! )  och sen ska jag... Göra en analys av någon låt... (Och välja vilken låt jag ska analysera! Problem: Det fanns bara 5 låtar att välja mellan, och jag gillar typ inte någon?.. )

Jag ska städa... (Dumma föräldrar... Jag vet att jag måste... men jag har typ inte tid!? ) Åhh! Jag hoppas bara att jag får lite tid över till att sy nu... ? Det skulle vara perfekt! (*^_^*)

                                  Pussw!:3
                                       //Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0